26 Şubat 2014 Çarşamba

DİŞ BUĞDAYI

Oglum 7 aylıkken dişleri çıkmaya başladı.şuan 11 aylık ve mart 23de bir yaşına girecek paşam:-)
Adettenmis disleri çıkınca dış buğdayı yapılırmis bizde yaptık ailecek bunu kutladık.resimlerle sizinle  paylaşmak isTedim.
İlk olarak dis kurabiyesi yaptım hemde ilk defa.biraz sertti ilk başta,paketin içine koyunca yumuşadı:-)
Eminönünen dis magnetleri yaptırdım.havuzlu handa süslü bebek diye bir mağaza var ordan yaptırıyorum sürekli.
çocuklar için jelibon,şeker ve hüptüruk aldim.




 Evi suslemeye çalıştım:-)





Pasta yapmayı unutmadım tabiki:-) tadı çok güzeldi..
Ve günün teması dis buğdayımiz
Misafirlere ikramlar
Kıymalı tepsi böreği
Sosisli milföy
Patates pastası
Kandil simidi
Papatya kurabiye
Havuçlu cezerye

Son olarak o günden kalan hatıra resimleri paylaşıyorum















 

















Misafirler varken akife meslek seçtirmeyi unuttuk bizde akşam yaptık akif ilaç ve iğneyi seçti:-)  SE










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder